Probeer het afgebroken stukje met een pincet te verwijderen. Als …

Reactie op Geen geluid op PC of laptop by dcp.

Probeer het afgebroken stukje met een pincet te verwijderen. Als je de drivers van de geluidskaart geïnstalleerd heb kan je soms de jack detectie uitschakelen.

Andere reacties van dcp

Geen geluid op PC of laptop
Zet de laptop terug naar een punt in het verleden met behulp van systeemherstel.
http://decomputer.be/systeemherstel-windows-10/


Geen geluid op PC of laptop
Klik met de rechterkant van de muis op het bureaublad en kies “nieuw” en vervolgens “snelkoppeling”. In “geef de locatie van het item op” typt u het volgende commando
%windir%\System32\SndVol.exe -f 49825268
klik vervolgens op volgende en geef de nieuwe snelkoppeling een naam naar keuze.
Klaar…u kan nu het volume regelen door dubbel op de nieuwe snelkoppeling te klikken.


Geen geluid op PC of laptop
Als dit een recent probleem is kan u dit gemakkelijk oplossen door systeemherstel uit te voeren.
http://decomputer.be/systeemherstel-windows-10/


Recente reacties van dcp

De toetsenbordindeling wijzigen van QWERTY naar AZERTY
http://decomputer.be/een-android-toetsenbord-instellen/



Het USB-apparaat wordt niet herkend
Beste, ik vrees toch dat het probleem de Trust GXT 158 is. Het laatste wat je nog kan proberen is de GXT aan te sluiten op een USB-hub.


Het USB-apparaat wordt niet herkend
Als zowel je toetsenbord en muis via USB aangesloten zijn kan je de PC niet herstarten op die manier. Best is van in energiebeheer de startknop van de computer zodanig in te stellen dat deze kan gebruikt worden om de computer op een “propere” manier af te sluiten. Je kan dan na het verwijderen van all USB hoofdhubs de knop gebruiken om de PC “proper” af te sluiten en vervolgens weer op te starten. Windows zal de USB hoofdhubs automatisch opnieuw installeren na herstarten.


Telenet webmail tips en trucs
Waarschijnlijk staat het e-mailadres, het domein of het IP-adres van de afzender gemarkeerd als spam. Dit is niet bij jouw maar op de servers die de e-mails verwerken. In principe kan je dit dan zelf niet oplossen. Het is dan aan de afzender om dit op te lossen. Als die email afkomstig is van een specifiek domein of IP-adres kan je dit bijvoorbeeld checken op een website zoals:
https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx


Telenet webmail tips en trucs
Je zal de verzonden mails manueel moeten verwijderen. Ik zie daar niet meteen een oplossing voor.