Outlook.com er is iets misgegaan http fout 500

Via Outlook.com kan je overal en op elke computer je email gebruiken. In principe kan je de website gebruiken met om het even welke browser. Als je plotseling geen toegang meer hebt terwijl alle andere website het wel doen dan is dit meestal te wijten aan je browser. Hieronder zie je de http fout 500.

Outlook com http fout 500
Alle websites werken behalve outlook.com die de pagina niet kan weergeven http-fout 500.
outlook com er is iets misgegaan
Outlook.com gaat niet open. Er is iets misgegaan.

Je kan deze fout oplossen door je browser te resetten en de browsergeschiedenis te verwijderen.

In Internet Explorer doe je dit als volgt:

Klik op het tandwiel rechts bovenaan en kies internetopties.
Ga naar het tabblad “algemeen” en klik bij browsergeschiedenis op de knop verwijderen.
Vink alles aan en klik verwijderen.

Ga daarna naar het tabblad geavanceerd en klik op “geavanceerd instellingen herstellen” en “opnieuw instellen”. Vink daarbij persoonlijk instellingen verwijderen aan.

In Google Chrome doe je dit als volgt:

Klik op de 3 horizontale streepjes bovenaan rechts en kies geschiedenis.
klik op browsergegevens wissen, vink alles en klik opnieuw op browsergegevens wissen.

Scroll daarna naar beneden en klik op “instellingen opnieuw instellen”.

In Firefox doe je dit als volgt:

Klik op de 3 horizontale streepjes rechts bovenaan en kies geschiedenis.
Klik op recente geschiedenis wissen.
Kies alles, vink alles aan en klik op “nu wissen”.

Ga vervolgens naar https://support.mozilla.org/en-US/kb/refresh-firefox-reset-add-ons-and-settings en klik op de refresh Firefox knop.

In Microsoft Edge doe je dit als volgt:

Klik op de 3 puntjes bovenaan rechts en kies instellingen.
Klik op “kies wat u wil wissen” onder “browsergegevens wissen”.
Vink alles aan, klik op “meer weergeven”, vink alles aan en klik op wissen

Probeer eerst of outlook nu nog steeds niet werkt. Indien niet. Voer de volgende stappen uit: http://decomputer.be/microsoft-edge-werkt-niet/

3 reacties

    1. Yolanda,

      Inderdaad, dat moet bij jouw een ander probleem zijn. Als jij het probleem op verschillende PC’s hebt dan denk ik aan het volgende:
      – Er was toevallig een tijdelijk probleem met de website outlook.com. Dan zou het nu opnieuw moeten lukken van in te loggen.
      – Er is iets mis met jouw outlook account. Kan je aan een kennis eens vragen of hij wel kan inloggen op een van jouw PC’s om dit te checken?
      – De router blokkeert op een of andere manier de toegang.

      Ben eigenlijk wel benieuwd…

      Bekijk reactie

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *